Tuesday, February 22, 2011

oh ayamas..

adehh..ayamas..ayam..mirayam..ni yg mls nk cite ni..tp xpe la..da xtau nk ltak pe en..haha.da nk msuk 2 bulan keje..gaji cm ciput sbb cm mls nk keje..ahaha.ape la kau ni mira.org keje ko nk keje gk.tp malas..hampeh!.pape pun aku da pndai bnyak bnde..potong ayam yg aku x pena terpkir pun aku pandai woo!.terrer x aku..kehkehkeh.


tp ade gk bnde yg aku xske kt kedai tu..keje ngn lelaki SAHAJA!.bunyi cm scary je..kite sorg je ppuan..n ade lagi yg xleh bla..ade mamat bangla!.eeuuuww...!takut siot.kdg2 ade gk touching2 aku..heh..brani die ea.my gemuk pun x wat tau..ops..hahah.tp ayah aku ade ckp "lau dye wat lg bgtau abi.biar abi bwk polis g jmpe dye".fuh..takut aku..haha.so bangla don't u dare ok..hahahaha..tp en sengal2 bangla tu..aku blaja sumting baru.bahasa bangla..haha..ni ha.AMI TOMAY BHALOBASHI..phm2 la mksud dye pe..dituju buat my gemuk..ngeee xP

uniform aku :)

name tag aku.hahaha!


 

No comments:

Post a Comment