Friday, February 25, 2011

TELEFON BIMBIT ADALAH PEMBUNUH!

EEEIIII....seram lak bace title kt atas tu.huu..title tu jd cmtu adalah kerana....


cube bace kuat2..x takut ke..eiii..bnde ni aku dpt mase bace paper smlm..penuh khusyuk aku bace tau x..yela.aku en salah seorg pencinta henpon..cewah!.haha.tp pas bace bnde alah ni..wat aku takut uh..trimsas berita!.berjaya wat aku takut..ceh!.


hah!.sila bace ayat bergaris itu berulang kali..terima kasih.hahaha...ni pun semakin takutkan aku..mmg ni yg setiap masa aku wat..aduh..pendek la jangka hayat aku pasny..tlg2..insaf!.korg2 pun insaf gk la ye..xyah la berkepit ngn henfon stiap mase..ty msty ade yg ckp.."nk text bf aku..".alah..xde lari la bf korg lau x text..si gemuk aku tu x lari pun..haha..tp jgn dye berani2 da la..ok la..ni peringatan n nasihat je kt korg..lau xnk ikut xpe la..bukti pun aku tunjuk da..sahih ke x..wallahualam la en.haha..tp better cegah dr rawat..kankan?.betul3!..:)

2 comments: