Monday, April 25, 2011

akhirnya..

Assalamualaikum teman2.macam da lama je aku tinggalkan blog ni penuh ngan habuk berkilo-kilo*mane habuk?.tak nampak pun?.choy.haha.kenapa aku kata akhirnya?.maksud aku.akhirnya aku dapat menjalani kelas memandu dengan menggunakan titik peluh aku sendiri.hoyeah!.setelah skian lama kan..dari dulu lagi..ala.tau je la kalau perempuan pegeng duit.lagi2 aku ni ha.konpom habis joli katak la.*aku bukan beli katak ea.ahad aritu bermula la hari-hari aku sebagai penuntut kelas memandu..aku g kelas KPP..mula-mula cam bodo-bodo je aku kat situ..tanpa kehadiran teman-teman..menonong je la aku..dengan wat muka murah aku*muka seposen..ramai kata bosan..mula2 aku ok lg..sampai tengah-tengah..da ngantuk gila!+_+ tapi last2 lawak sampai golek2 sebab da tukar penceramah.time tu rase cm tak nak balik pun ade*ade ke camtu?.minggu depan g test komputer.dengan harapan..lulus dengan cemerlang!.ahaha.kalau tak free je la aku derma tak seikhlas hati kat pusat memandu tu..haha..gara-gara lesen ni..hidup aku da macam orang pokai gila nak mati.membe ajak keluar pun x boleh "aku takde duit la weyy..sory".tu je la ayat aku.mesti takde yang nak ajak aku keluar lagi kan pasni..hoho.semua nye demi kau lesen!.*apesal la aku dok kt kl ni..dok tempat lain mesti murah..500 je pun ade.ni sampai 1000+..melayang duit aku..haihh..redha sajelah amira*dengan terpaksa menyedapkan hati..haha



"

"

"

"

"

"

"

"

"

 

No comments:

Post a Comment