Friday, April 29, 2011

kau gila lah!

assalamualaikum teman-teman!.haha..urm..nak merepekape sebenarnya kali ni ea..oohh!.aku ingat!.pasal kerja baru aku..aku tidak lagi menjadi ahli keluarga ayamas bersama mat bangla..eeuuuwww!.haha.kini aku bersama keluarga anakku!*dengan nada comel..boleh pulak kan.haha.


aku start kerja petang semalam..actualy mula2 petang semalam datang untuk kerja kat tempat lain.iaitu sebuah butik pakaian wanita.tetibe umi aku call.cakap x payah kerja kat butik tu.gaji ciput kata dia.*tapi aku rase lebih kurang je ngan anakku ni.tapi sebagai seoang anak solehah*leh buat calon isteri kepada sape yang nak ea..ceh.aku ikut je la cakap umiku tersayang.dia da makan lagi banyak garam nak dibanding ngan aku kan.haha.kalau korang nak tau.kedai anakku ngan butik tu berhadapan je.and aku just cal owner butik tu cakap x dapat kerja ngan dia sebab x boleh.*boleh guna pakai pulak alasan aku.sekarang ni tiap2 kali aku gi kerja.aku just berdoa owner butik tu tak nampak aku.haha.cari nahas minah ni kan?.lantak lah!.:D


hah!.ni lagi satu.camne aku berenti kat ayamas.al kisah..aku da takde mood je nak kerja kat situ..even seminggu je tinggal nak cukup sebulan.kesah ape aku kan.*buruk perangai anak dara.haha.pada malam selasa aritu.aku just hantar mesej kat manager tu.hantar mesej je wey..hampeh kan aku?.manager tu suh aku cukupkan sebulan sebab dia kata susah nak kira gaji nanti.aku dengan rilek reply mesej die."xleh la.saya ade personal problem.*tipu sunat je ea.hehe..aku menceritakan benda tu kat membe aku yang da berenti.nkak tau dia cakap ape?."samseng kau ea mira".ambik kau.x pernah orang panggil aku samseng.kalau penyangak, pengganas tu pernah la.haha*terima kasih muka ketatku.


tu la aku.suka-suki aku nak tuka fikiran dan bertindak di luar jangkaan.padahal kt butik tu aku da gi tengok da kerja2 ape aku nak kena wat.at last x jadi datang gitu je..mira..mira.. :)

xde motif gambar ni.hiraukan muka mintak penampar aku ni...



moral of the story:jangan tau menyusahkan oang je ea.(peringatan untuk diri sendiri gak sebenarnye) :P

No comments:

Post a Comment