Wednesday, May 18, 2011

ceritera bersama si sengal..

Assalamualaikum!.tajuk entry tak boleh bla kan?.ahaha.takpe2.kali ni aku nak bercerita pasal mereka yang sengal2 ubi dalam hidup aku.aku rase tanpa mereka hidup aku macam tak hidup.*ayat apekah?.haha.bila hidup aku mendung.diorang datang bawak cahaya.diorang peneman setia aku.*kau memang poyo amira :D



A'aishah Tajuddin

Dia cousin aku paling sengal aku pernah ade!.yeah.selalu share macam2 same2.asek fikir nak tukar2 hadiah.tapi sampai sekarang habuk pun tarak..ceh!.berangan sokmo kann.tp dia sangat baik.selalu nak belanja aku.*bodek nampak.bukan2.kenyataan laa..sayang kamu la derr!XOXO

ntah sape2 la ni.


Spesies paling sengal antara paling sengal!.kadang2 perangai masing2 boleh jadi kurang siuman.haha.itulah kenyataan.banyak benda yang kitorang buat same2.kalau cerita aku pun tak tahu la sampai bile nak habis.kitorang lalui banyak hari yang sukar tapi tetap happy go lucky.cinta sama kalian! :')

Nur Sabrina bt Yusni
dia ni kawan baik aku.aku da kawan dengan dia since aku kecik lagi.membesar sama2.setiap kali cuti pulang bermalam waktu sekolah dulu.aku cari dia je la.lepak sama2 kat rumah.buat mesyuarat tingkap.haha.satu benda pasal dia yang aku suka..dia ni kawaii gila!.cepat setuju ngan aku! :D


pinjam gambar ye encik ahmad huzaifah :)



ni pun pak cik sengal gak.aku start rapat ngan dia waktu kerja kat ayamas.actualy dulu aku satu tadika dengan dia.tapi masing2 x ingat.bila da cerita2 baru tau.patut lah mula2 tengok muka dia macam familiar.alahai.kecik je dunia ni rupanya.haha.seorang yang sangat mudah lupa sejak jatuh main ragbi.sampai benda 5 minit sebelum pun boleh lupa.kritikal weyy!


Ammar bin Yusri

Apa nak cerita pasal dia ni ea.urmm..pada mata aku dia ni baik sebenarnya even nakal kat sekolah dulu..dia panggil selendang tu tudung penyu.apahal??.dia kata kepala jadi cam kepala penyu kalau pakai selendang.cet!.dia anggap aku cam kakak dia.tu satu statement yang paling tak diterima akal.haha




hmm..rasanya buat masa ni.ni je la dulu kot.nanti2 kalau aku nak tambah.aku tambah la.tengok kerajinan.entri ni da lama jadi draft post.lama gila!.haha

No comments:

Post a Comment