Tuesday, April 2, 2013

143 i love you :)

assalamualaikum.hai lg! harini cam banyak masa free so saje la nak buat combo update.boleh camtu?.boleh la kannn.blog gua.sukati gua la.haa gituu! :p hmm.entry kali ni title dia cam grand sikit kan?.*kalau tak pun tolong cakap ye* bagi la sedap hati aku sikit.haha nak cakap pasal pakwe ke ni?.hmmmm :)

memang tak la kan..pakwe pun tak wujud.hahahaha..ok done dengan gelak yang buruk tu -.- ni pasal birthday aku haritu la 14.03.2013..143.cantik kan tarikh lahir aku.kihkih *perasan kejap* setakat ni tu la birthday yang paling best dengan kawan kawan.me love you lahh korang! 


1st time kawan prank aku kaw kaw punya! yelaa aku tak expect la nak kena prank camtu.1st time dapat kek dari kawan kawan.2 kek pulak tu.kek sangat sedap.yummy! so unexpected wehh :') 


khamis malam 13 haribulan tu ada la 4 orang kawan aku dari ump pekan datang.sebab sorang tu nak bagi hadiah.aku ingat lepak lepak sembang sembang je.taktau pulak nak bagi kek sekali.ok happy excited jugak la kan.hihi.so seperti biasa bila ada kek ada la perang kek ngan kawan kawan aku yang turun celebrate sekali -..-









thanks my friends sebab datang jauh jauh pastu bawak kek pulak.kek memang sedap :D

malam esoknya masa birthday aku tu pulak..aku tak expect pun kawan kawan aku ni nak buat suprise plus prank aku.yelaa tengok dorang buat relaks je.aku pun tak pernah kena birthday prank sebelum ni.sebab sebelum ni sambut birthday je kat rumah sebab cuti sekolah.haha

beriye la kawan aku si jannah tu ajak teman gi blok kelas fakulti.nak ambik barang kononnya.pastu tetiba ramai pulak yang keluar dari ceruk mana tah bawak kek.yang tak percaya umar,azmi ngan kheswin pun join jugak! haha












see? memang kaw kaw diorang bagi kat aku.naisss! pape pun korang memang best.i love youuu! :* tapi tapi susah gila nak basuh bila dah kena air ngan tepung.kesian sweater kesayangan aku tu -.-

ni antara hadiah yang diorang bagi.ada yang takde dalam gambar
thanks for all the presents.really appreciate them.tahun depan bagi la lagi.hihihi >.<
lastly..

the best photo ever aku rasa -.,-
PEACEEEE! ^^v

1 comment: