Monday, April 1, 2013

picnic picnic!

assalamualaikum! haiiii! :D lama dah tak update.korang korang ni ape khabar ea?.mesti makin cantik makin hensem semua.hihi.ni cerita dah lapuk tapi aku nak gak cerita.peduli ape kau.kahkah.bila tah tarikh dia aku pun lupa dah :p

aku ni masuk kelab T-Rex kat ump ni.nama nak gempak kan?.wajib kott.haha.kelab trekking la sebenarnya.tp bukan ahli aktif pun.takde masa plus aktiviti semua nak kena bayor.mahal pulok tu.teman takde duit.haha.sooo hari tu ada lah satu aktiviti yang murah.bayar rm5 je.aku pun dengan gelojoh nak la join kan.haaa..

kitorang gi picnic kat air terjun berkelah *sebut macam 'ke'dai* haa gitu! kehkeh.









ni la gambar.sikit sikit dah laa.tayah bebanyak.haha.gambar yang last tu kitorang kena jalan kaki dari tempat bas berhenti nak gi air terjun tu.nak tau berapa lama?.SATU JAM! satu jam woii! lama gila baq hanggg..non stop pulak tu.sejam pergi sejam balik.lembik kaki aku bila balik kampus.tau la kelab trekking pun kan -..-

banyak nak cerita sebenarnya.tapi korang bukan suka pun orang membebel mengarut banyak banyak kan..cukup la ni je aku cerita.pape pun memang new experience wehh.tak penah seumur hidup jalan kaki selama sejam.agak agak kalau dari rumah aku kat kelana jaya tu sampai dah kot shah alam.kahkah!

peaceeee! ^^

No comments:

Post a Comment