Friday, February 8, 2013

bawal bawal.

assalamualaikum!.heyyaaaa! :D korang korang yang perempuan tu mesti kenal bawal kan?.ikan bawal?.nooo lahhh.of course tudung bawal.kehkeh.kalau dah nama perempuan memang wajib ada tudung bawal ni dalam simpanan at least satu.kan?.tayah nak tipu aku laa.aku tau sangat.haha

aku memang hantu tudung bawal skang.hantu??.boleh kata gitu la.kahkah.tak pandang dah shawl ala ala sejadah,selimut bagai tu.dulu time zaman shawl tu aku pakai la jugak.skang ni shawl semua duduk dalam almari je.nak pakai pun aku tak reti dah.selekeh bebenor ghupenyee *membazir ni.amalan syaiton.jangan ikut* T.T 

lagi pun tudung bawal ni murah je.10ringgit dah boleh dapat dua helai.yelaa.dulu dah membazir beli shawl mahal mahal.sekarang kena jimat la.kehkeh.kalau colour aku suka colour colour gelap.tak suka colour cerah.semua orang tau tudung bawal ni yang kureng sikit sebab dia agak jarang.thats why aku tak suka colour cerah.lagi la nampak nanti.

sekarang ni aku dah ada berpuluh puluh helai and still counting! :D

dari kecik lagi aku dah berbawal
peaceeee! 

No comments:

Post a Comment