Tuesday, February 5, 2013

mohon elok cepat :(

pakcik gugel bagi pinjam
assalamuaikum!.haaa seram tak?.jadah nak seram geli tak?.aku tengok macam geli jugak la.dah tu apehal aku dah takde keje sangat tunjuk gambar ni kan..bukan sesajee aku tunjuk..ekceli..tudiaa!.ekceli baq hanggg!.kahkah.macam ni la mata aku sekarang.nak snap and tepek gambar mata aku yang konon cantik ni payah pulokkk.tu pinjam pakcik gugel.kehkeh

kau sakit ape ni woii?!.yg bengkak besar tu sama je macam ketumbit biasa selalu orang kena tu.konon mengintai orang mandi bagai tu.cuma yang ni kena kat dalam mata.sangat la bernasib baik sebab sikit pun tak rasa sakit.kadang kadang je gatal sikit.and yang takleh blah ada nanah keluar wehh! -,-

yang aku kena ni orang bijak pandai panggil ketumbit kalazion.in BI ejaan dia chalazion.nak tahu lebih boleh tengok kat link aku letak tu.

yang tak bestnya bila bangun pagi mesti macam banyak taik mata kat sekeliling mata yang mana a bit tak selesa lah kan.sebab nanah tu keluar time tidur.so dia dah kering.bunyi agak menakutkan kan?.sebenarnya tak lah.nanah dia bukan keluar sekali banyak.and bukan meleleh mengalir pun. :)

sooo..korang korang boleh la agak agak tolong doakan untuk aku supaya cepat sembuh.ni second time aku kena macam ni.ada ubat aku ambik kat doktor homeopathy aku.tapi cam tak jalan.nanti aku nak tuam la mata aku ni macam aku baca kat internet tu..

insyaallah aku sembuh nanti..

peaceeee! ^_^v

No comments:

Post a Comment