Thursday, February 14, 2013

berat?.ringannnn...

Assalamualaikum!.ape yang berat ape yang ringan?.haaa..sebenarnya nak cakap pasal berat badan.badan sape?.badan aku la kan.aku nak kisah badan orang lain buat ape kan.haha.hmm.bila orang tanya "berat kau berapa wey?" aku akan jawab "aku ringan je tak berat pun".kahkah.bukan nak loyar buruk.tapi benda betul.berat aku maintain dari sekolah menengah.42kg.yee.42 je.pernah paling berat pun 46kg.waktu form 2 kalau tak salah.lepas tu turun jadi 42kg sampai la sekarang.aku pun tak ingat sebab ape turun masa tu.

"kau ni makan la banyak sikit mira oii".korang..banyak kot aku makan.badan je tak naik naik.nak buat camne.metabolism rate tinggi bak kata certain orang.mungkin la kot.satu side lain orang kata aku best sebab makan banyak mana pun tak gemuk.untung jugak la kat situ kan :)

gaya macam orang sakit
aku bukan lah tak bersyukur.tapi tak salah kan kalau aku nak yang terbaik untuk badan sendiri.aku rasa elok kalau aku tambah berat sikit.masalahnya aku takut nak tgk badan aku berisi pulak.yelaaa.tak pernah kan.kahkah.memang macam mintak penampar >.<

aku happy je ngan badan aku sekarang.orang pun ramai ingat aku budak sekolah menengah.bila jalan ngan adik aku pun orang ingat aku adik bukan kakak *tu memang best!* as long as aku sihat takde penyakit yang bahaya.ok la kan :)

peaceeeee! *tunjuk dua jari sambil tunjuk gigi*

No comments:

Post a Comment